ໄດ້ຮັບ quoteimagewe ວິເຄາະອຸປະສັກທີ່ອາດເກີດຂື້ນໃນເສັ້ນທາງຂອງຜູ້ຊົມເປົ້າຫມາຍໄປສູ່ການປ່ຽນໃຈເຫລື້ອມໃສ. ມັນໄດ້ຫັນອອກວ່າຜູ້ໃຊ້ມີຄວາມຫຍຸ້ງຍາກໃນການພົວພັນກັບຊັບພະຍາກອນ. ການທໍາງານການຄິດໄລ່ທີ່ຊັບຊ້ອນໄດ້ກາຍເປັນຄວາມບໍ່ຊັດເຈນ, ແລະການນໍາໃຊ້ຂອງເວັບໄຊທ໌ຕ້ອງການ optimization. ບັນຫາອີກອັນຫນຶ່ງແມ່ນວ່ານີ້ແມ່ນຫນຶ່ງໃນບໍລິສັດຊັ້ນນໍາໃນປະເທດ cis, ແຕ່ມັນຍັງບໍ່ທັນກາຍເປັນທີ່ນິຍົມໃນຕ່າງປະເທດ, ລະດັບຄວາມໄວ້ວາງໃຈຂອງມັນແມ່ນຕໍ່າ. . ໃນເວລາທີ່ການພັດທະນາເວັບໄຊທ໌, ພວກເຮົາໄດ້ສຸມໃສ່ຄູ່ແຂ່ງຂະຫນາດໃຫຍ່, ກ່ຽວກັບຍີ່ຫໍ້ທີ່ສົ່ງເສີມ, ແຕ່ບໍ່ໄດ້ຄໍານຶງເຖິງວ່າບໍລິສັດທີ່ມີຊື່ສຽງອາດຈະບໍ່ລົບກວນການເຮັດວຽກຫຼາຍ, ມັນພຽງພໍທີ່ຈະເຮັດວຽກຢ່າງຖືກຕ້ອງ, ແລະສໍາລັບເວັບໄຊທ໌ໃຫມ່ໃນຕະຫຼາດ. , ທຸກໆສິ່ງເລັກນ້ອຍໃນແງ່ຂອງການນໍາໃຊ້ແມ່ນມີຄວາມສໍາຄັນທີ່ສຸດ. ຫນ້າທີ່ຕ້ອງເນື່ອງມາຈາກໂດຍຫລັກການແລ້ວ, ການທໍາງານທີ່ຊັດເຈນ, ງ່າຍດາຍແມ່ນ ຜູ້ນໍາພິເສດ ເປັນ must. ເນື່ອງຈາກການເລີ່ມຕົ້ນທີ່ບໍ່ດີ, ບໍລິສັດໄດ້ສູນເສຍລູກຄ້າຈໍານວນຫຼາຍ. ຜູ້ຊ່ຽວຊານຂອງພວກເຮົາໄດ້ດໍາເນີນການກວດສອບຜູ້ຊົມເປົ້າຫມາຍດ້ວຍການເຂົ້າຮ່ວມຂອງຜູ້ໃຊ້ທີ່ແທ້ຈິງ, ເຮັດໃຫ້ເວັບໄຊທ໌ສະດວກທີ່ສຸດເທົ່າທີ່ເປັນໄປໄດ້ສໍາລັບພວກເຂົາ, ປັບປຸງເນື້ອຫາ, ເສີມສ້າງຫນ້າການຄ້າຕົ້ນຕໍດ້ວຍການເຊື່ອມໂຍງທີ່ມີຄຸນນະພາບສູງ - ແລະເວັບໄຊທ໌ໄດ້ເລີ່ມເຕີບໂຕແລະສ້າງຂື້ນທັນທີ. ຕົວຢ່າງ profit. ນີ້ສະແດງໃຫ້ເຫັນວ່າມັນເປັນໄປບໍ່ໄດ້ສະເຫມີທີ່ຈະເຮັດສໍາເນົາການແກ້ໄຂຂອງຄູ່ແຂ່ງໂດຍ mindlessly, ເພາະວ່າບາງຄັ້ງມັນບໍ່ຊັດເຈນວ່າພວກເຂົາເຮັດວຽກແນວໃດແລະເປັນຫຍັງພວກເຂົາເຮັດແບບນີ້. ມັນເປັນສິ່ງຈໍາເປັນທີ່ຈະເບິ່ງເລິກກວ່າ. ເພື່ອປະສົບຜົນສໍາເລັດໃນການເລີ່ມຕົ້ນໃນຕະຫຼາດໃຫມ່, ມັນຈໍາເປັນຕ້ອງປະເມີນຄວາມຕ້ອງການການບໍລິການໃນແຕ່ລະພາກພື້ນຂອງການສົ່ງເສີມ, ວິເຄາະຢ່າງລະມັດລະວັງກ່ຽວກັບ niche ແລະຜູ້ຊົມເປົ້າຫມາຍ.
ເຖິງເງິນຫຼືເວລາພວກເຮົາແນະນໍາໃຫ້ບໍ່ປະຫຍັດເງິນຫຼືເວລາໃນຂັ້ນຕອນນີ້. ຄຸນລັກສະນະຂອງ seo ສໍາລັບຕະຫຼາດຕາເວັນຕົກໃນລັກສະນະທີ່ສໍາຄັນແລະຄວາມຫຍຸ້ງຍາກໃນຄວາມກ້າວຫນ້າໃນ "ອິນເຕີເນັດ bourgeois" ແມ່ນ: ອຸປະສັກພາສາ; ຕະຫຼາດສະເພາະແລະຈິດໃຈຂອງຜູ້ຊົມເປົ້າຫມາຍ; ການແຂ່ງຂັນສູງໃນ. ເກືອບທຸກໆ niche; ງົບປະມານການໃຊ້ຈ່າຍຂະຫນາດໃຫຍ່; ໄລຍະເວລາຂອງຂະບວນການສົ່ງເສີມໂຄງການແມ່ນໂດຍສະເລ່ຍ - ປີ. ມັນຟັງຊັນຫນ້າຢ້ານ, ແຕ່ໃນຄວາມເປັນຈິງ, ທຸກສິ່ງທຸກຢ່າງແມ່ນເປັນໄປໄດ້ຢ່າງແທ້ຈິງ. ປະຕິບັດຕາມຄໍາແນະນໍາຂ້າງລຸ່ມນີ້ແລະກາຍເປັນ guru ທີ່ແທ້ຈິງໃນ seo ສໍາລັບຕະຫຼາດຕາເວັນຕົກ! ການສົ່ງເສີມເວັບໄຊທ໌ໃນປະເທດອື່ນສາມາດປະສົບຜົນສໍາເລັດໄດ້ທີ່: ຄວາມຮູ້ພາສາຂອງປະເທດທີ່ໂຄງການຈະຖືກສົ່ງເສີມໃນລະດັບ b / b; ເຂົ້າໃຈວ່າມັນ. ແມ່ນບໍ່ເປັນຈິງທີ່ຈະຍ້າຍຜູ້ຕະຫຼາດທີ່ສໍາຄັນຈາກດ້ານເທິງໃນໄລຍະເວລາສັ້ນໆ, ແຕ່ໃນໄລຍະເວລາແລະວິທີການທີ່ຖືກຕ້ອງ, ທຸກຄົນສາມາດ "ເອົາຊະນະ" ດ້ານເທິງ; ການສຶກສາລາຍລະອຽດກ່ຽວກັບວັດທະນະທໍາ, ຄຸນຄ່າແລະຄວາມຕ້ອງການຂອງຜູ້ຊົມເປົ້າຫມາຍ. ຂອງປະເທດທີ່ເວັບໄຊທ໌ໄດ້ຖືກສົ່ງເສີມ; ການລົງທຶນຫລາຍສິບພັນໂດລາໃນການສົ່ງເສີມໂຄງການທ້ອງຖິ່ນ, ນັບຕັ້ງແຕ່ການສ້າງ link ແລະ copywriting ສໍາລັບຕ່າງປະເທດຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຈາກ $ ຕໍ່ເຊື່ອມຕໍ່ແລະບໍ່ມີຫນ້ອຍສໍາລັບການຂຽນແລະດັດແກ້ຂໍ້ຄວາມ; ໄລຍະເວລາຂອງການສົ່ງເສີມຈາກປີ. .
|